Salesforce Consultant Obowi±zki: Pe³nienie roli eksperta merytorycznego (SME) podczas rozmów przed-sprzeda¿owych i analiz wstêpnych Zbieranie wymagañ klienta poprzez wywiady, analizê dokumentacji, sesje whiteboardingowe itp. Pomoc klientom w definiowaniu celów i zakresu projektów wdro¿eniowych CRM Tworzenie artefaktów analitycznych: przypadki u¿ycia, schematy przep³ywu, wireframes, diagramy UML, BPMN Koordynowanie i monitorowanie realizacji projektu na podstawie wymagañ biznesowych i analizy systemu Konfiguracja deklaratywna: tworzenie Flowów, procesów zatwierdzania, regu³ walidacyjnych, raportów i dashboardów Przygotowywanie i prezentowanie demonstracji produktów kluczowym interesariuszom Wdra¿anie klientów, prowadzenie szkoleñ i promowanie najlepszych praktyk w fazie uruchamiania systemu Sta³e doskonalenie procesów konsultingowych i wdro¿eniowych w firmie Wymagania: Minimum 3 lata do¶wiadczenia z Salesforce i znajomo¶æ pe³nego cyklu ¿ycia oprogra-mowania Umiejêtno¶æ przek³adania koncepcji biznesowych na praktyczne rozwi±zania wdro¿eniowe Do¶wiadczenie w administracji Salesforce i praca w roli konsultanta Salesforce Znajomo¶æ pakietu Salesforce: Sales Cloud, Service Cloud, Experience Cloud, AppExchange Preferowane certyfikaty Salesforce: Administrator, Consultant (Sales/Service/Marketing/Experience Cloud), AI Associate/Specialist Umiejêtno¶æ rozwi±zywania problemów i poprawy procesów biznesowych za pomoc± Salesforce Wysokie umiejêtno¶ci prezentacyjne, komunikacyjne oraz